onsdag 25 februari 2009

Magsjuka

Fick åka hem från jobbet vid 5-tiden igår morse efter att ha spytt, usch, hatar verkligen spysjukan! Sov typ hela dagen igår och fick bara i mig lite sockerdricka och ett par smörgåsrån. Idag mår jag bättre, kanske har jag lite feber kvar men jag har kunnat äta lite fil och annat i alla fall. Så typiskt när man skulle vara ledig några dagar och fixa innan resan att man då ska bli sjuk. Men, men, är väl bara att vila så man blir pigg snart. Hann kika en del på Victoria & Daniels förlovningsprogram igår på tv. Bra att hon går efter hjärtat och väljer som hon vill! Ikväll ska ääääntligen tvättmaskinen kopplas in i tvättstugan. Sambon fick tummen ur i fredags och ringde rörmokaren minsann. Bilder på detta kommer om ett par dagar. Nu ska jag mysa lite med Leia som pysslar om mig så bra med massa pusssar :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackare! Hoppas du piggnar till tills resan.
Här är man på gång för fullt med allt möjligt så ja hoppas jag slipper bli mer förkyld :)
Du får gosa ner dig med Leia istället och bara va :)
Krya på dig gumman! KRAM KRAM

Elin sa...

Krya på dig stackare!
Snart kommer ni hit till vårt vita vinterlandskap! Det är underbart här! Jag hoppas ni tänker åka lite längd också när ni är i fjällen.

Kom gäna förbi oss på fika... är ju bara 9 mil ;)

KRAM

Anonym sa...

Usch stackars dig! Hoppas att du är bra igen nu. Hatar magsjuka och verklig skräck för det. Joel låg i lördags kväll/natt och som han spydde. Jag och Julia öste i oss pepparkorn så det nästan brände i magen men vi blev inte sjuka i alla fall :D
Har laddat upp filmer på Leias halsyskon på min sida ;)
Ha det så skönt på resan!
Kram