torsdag 12 februari 2009

Ajajaj


Min rygg mår inte bra av madrasserna i våra sängar. Vi har bara haft dem lite drygt 4 år men kommit på att vi nog köpte för mjuka från början. En ny och hårdare madrass ligger därför längst upp på min önskelista nu. Har kollat runt på lite olika ställen men ikea verkar ändå vettigast, både till pris och urval. Skönt vore det i alla fall, får se om det blir en tur dit i helgen :-) På lördag ska vi i alla fall på husvisning, inte för egen del utan för Markus (Mattias lillebror) som spanat på ett hus ungefär en kilometer från oss. Ligger precis vid sjön dessutom och är lagom stort! Annars blir det nog lugnt resten av veckan, ska rensa ur en del på övervåningen och försöka få lite ordning. Har insett att tiden bara flyger iväg och i maj får vi dessutom hem en liten kompis till Leia så då blir det ju fullt upp med valpbus och uppfostring. Vore så skönt att vara klar med utrensningen då och ha ordning! Vi har funderat på olika namn som passar ihop med Leia; Doris, Yatzi, Sally, Mimmi, Agnez. Ska ju helst inte sluta på A eftersom att namnen då kan låta olika. Vad tycker ni? Har ni fler förslag?? Alla är välkomna :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va härligt att komma iväg! ;)
Hade jag med velat hihihi
Har inget planerat i helgen än så de kan ni väl göra! Jag är hemma om inte annat för Johan blir väl i garaget eller så hela dagarna...

Såg att ni ska ha en vovve bus till :) va KUUUUUL!
Leija och Fanny hade varit skoj namn :D

Åh husvisning va kul! är det de lilla huset vid vägen det röda mysiga?

Ne nu ska jag åka till jobbet gumman!
Ha en bra dag!

KRAM KRAM

Anonym sa...

Hej! Doris tyckte jag var fint Var kommer valpe ifrån o vilken färg blir det denna gången?

Elin sa...

Å vad mysigt med en liten till hund! Namn har jag tyvärr inga bra förslag på... det kanske kommer. När åker ni till fjällen? Ska vi försöka ses? KRAM

Anonym sa...

Så söt Leia är! Läser att det är en liten valp på gång. Blir det också en cavalier?