lördag 7 februari 2009

Bild nummer 6


Blev utmanad! Regler: Gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.
Min bild är på Mattias och hans lillebror Markus när de fotade sin bonnabränna efter Formel1 i somras. Kan väl tilläggas att bonnabrännan höll i sig resten av sommaren, gud var snygga ni är!
Jag utmanar: Frida, Emelie, Kikki, Elin och Johanna :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ja antog utmaningen :) hittade Enzo 8 veckor som bild :)

Ja de var kul att se er med :)
Usch va såå seg i huvudet så de var därför man inte drack mycket. smuttade på mitt vinglas hela kvällen men ändå fick jag hälla ut det :) hehe
Händer ikväll? Melodifestivalen??
Här blir de lite partaj.
Ni får komma förbi här en kväll sen och hälsa på.
KRAM KRAM

Anonym sa...

Hej! Kul att bli utmanad men jag har redan gjort den!!
När ska ni ställa ut Leia nästa gång!

Anonym sa...

Jag antar utmaningen, men har inga bilder på denna daorn så jag får återkomma :) Hoppas allt är bra med er!! kramar

Anonym sa...

Så skoj med en kompis till leia! vad blir det för ras?
Jag ska till hässleholm om 2v. o ställa tilda. ska titta inom anki och mysa med hennes valpar efteråt :)

Anonym sa...

Det är helt ok här, jag är vääääldigt trött bara. Även att jag inte behöver gå upp med Meja på nätterna så blir ju sömnen ändå avbruten när hon ska matas... Men man ska ju inte klaga, men jag konstaterar att jag är trött iaf :) Hur länge dröjer det innan man börjar med sprutorna då? Jag hoppas verkligen att det ska fungera för er, SNART! Kramar