fredag 26 oktober 2012

Barnvagnen beställd!

Nu har vi vågat beställa barnvagn. Vi ville vänta till ungefär den här veckan för att veta att båda i magen troligtvis överlever om de skulle födas nu...
Det blev en Bugaboo Donkey Twin med svart bas och svarta suffletter. Beställde också två sittdynor i gult att ha till sommaren, dels så skyddar man vagnen och så håller sittdynorna barnen svala. Vagnen och tillbehören kommer om ca 1 månad, längtar!!!
Nu är det helg och Mattias är ledig!
Ha det gott :)

5 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, den är så snygg! Har en vanlig Bugaboo Cam och jag älskar den! Fast vi har en sittdyna från Addbaby som passar finfint! Litet tips om du vill ha variation :-)

Mitt liv som fru L sa...

Jättefin vagn! Å vad skönt att allt såg bra ut hos barnmorskan! Vilken fin "tradition" att köpa något efter varje lyckat besök :)

Igår när jag inte kunde sova kom jag på ett inlägg du skrev förra vintern innan jul...då skrev du att det var så jobbigt att fira ännu en jul utan att vara gravid eller redan ha barn. Och att du var rädd för att aldrig få uppleva en jul med egna barn. Tänk att denna jul kommer du vara gravid, eller kanske till och med ha dina mirakel hos dig!
Jag tror att miraklen är här i mellandagarna, det har jag känt på mig hela tiden. Fast jag vill ju helst att de ska stanna kvar tiden ut!

Många kramar <3<3<3
C

maria sa...

Åh, tack för tipset, ska kolla! :)

maria sa...

Tack!
Fina du, ett år tillbaka är så nära men ändå så långt borta samtidigt. Vi är så tacksamma för det vi fått.
Tänker mycket på dig!
Då får vi se om vi tillbringar mellandagarna på bb :)
Många kramar!

Donkey Duo sa...

Stort grattis till vagnvalet :-) Jag älskar vår!