torsdag 18 oktober 2012

Vecka 27

Idag har vi varit på läkarbesök och senare tvillingträff. Livmodertappen såg kanon ut, lång och sluten vilket var skönt. Däremot ligger mitt blodtryck lite högt så nu blir det tätare kontroller på det. Förhoppningsvis blir det inte havandeskapsförgiftning, jag ska vila mer än innan och min sjukskrivning är förlängd till 27 december.
Efter läkarbesöket var det tvillingträff på BVC i Gislaved. Både blivande tvillingföräldrar och de som redan har tvillingar var där. Vi fick en massa bra tips och så härligt att se alla barnen busa runt :-)

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Åh! Vila vila villa! Jag tänkte komma ner och hälsa på dig nån dag när jag är ledig. Får väl se om det går ihop med hur du mår! Det viktigaste är att du mår bra förstås!

Elin sa...

Vecka 27 redan - hjälp vad fort det går.... Ja Nils blir ju 7 veckor på söndag så tiden rinner. KRAM

Anonym sa...

Låter hur bra som helst! Träffade du en anna på tvillingträffen? Hon ska med ha tvillingar i januari.
Kram Kristina

maria sa...

Jajamensan, det gjorde jag! :) kram