fredag 12 oktober 2012

Vecka 26, magbild mm...

Så gick vi in i vecka 26 igår, ännu en vecka är passerad och vi har tagit oss ännu en vecka närmare målet! Det känns att det börjar bli en annan tyngd i magen nu, speciellt när man är ute och går. Tempot har blivit långsammare och rundorna lite kortare. I söndags gick vi drygt 6 km och det kände jag var på gränsen. Men det finns ju annan träning också, på måndagar går jag på vattengympa vilket är skönt. Idag var jag och vovvarna ute i skogen en sväng. Vi har ju nära till skogsvägarna och där kan de ju springa fritt i sin takt och jag gå i min takt :)
Imorgon åker jag och mina föräldrar till min syster i Malmö där mina andra syskon möter upp. Vi ska gå på en dansföreställning imorgon kväll och sen äta lite god italiensk mat. På söndag kanske det blir en runda på stan innan vi åker hemåt. Mattias blir hemma och grejar med blivande toan på övervåningen, lugnt och skönt han får det!

4 kommentarer:

Du + jag och framtiden sa...

Vad fin du är!

Kram!

Elin sa...

Fina Maria! Ha en mysig helg! Kram

Anonym sa...

Jag hade en extremt stor mage när jag var gravid. Mitt sf mått låg 2 eller 3 steg före hela tiden. Din mage är bara pyttelite större än min var i vecka 26 lustigt :) Det är bra att inte få för stor mage det tar ju lång tid för den att dra ihop sig! Min kompis är mamma till tvillingar på 4 år och min flicka är 4,5 år. Hennes mage är plattare än min ;)) sånt roar jag mig med. Haha forska vems mage som är degigare/fastare än min :) Du ser jättefin ut, helt lagom! folk frågade alltid mig om jag väntade tvillingar men jag åt bara för mkt! Gick upp 35 kg, inte kul vill jag lova!

Kram Therese GBG

maria sa...

Där ser man, tänk så olika det kan vara! Få får jag vara glad för min lagom stora mage :-)
35 kg var rejält, måste varit tungt! Det där styr man ju dessvärre inte så mycket över själv, det är ju bara att hoppas att det blir lagom det också men runt 20 blir det säkert i slutändan... 8 hittills.
Kram!