lördag 6 oktober 2012

8 månader kvar!

Är hon helt förvirrad? Vet hon inte att en graviditet varar ungefär 9 månader och att det bara är drygt 3 månader kvar?!
Jo, jag har faktiskt koll på det! Men om ungefär 8 månader så händer något annat stort; våra barn ska döpas och jag och Mattias ska bli äkta makar!! Detta är något vi planerat länge och planen har hela tiden varit att säga ja till varandra i samband med barndop. Men så har det ju som ni vet tagit lite längre tid än planerat för det hela att bli verklighet. Just nu sitter jag och gör alla inbjudningskort även om de inte ska skickas förrän vi vet vad våra barn ska heta... Försöker få så mycket som möjligt färdigt nu i höst, misstänker att det kommer bli lite mindre tid till sånt här efter nyår... :-)
Så underbart det ska bli och så länge vi väntat på detta. Efter 13 år ihop kan man ju dessutom tycka att det är på tiden!

9 kommentarer:

k. sa...

Åh så underbart!!

k. sa...

Åh så underbart!!

Anna K sa...

Underbart!!!

Anonym sa...

Tjohooooo!! Det låter inte dumt det... Grattis och kram från mig! /Kristina

Karin sa...

Men så roligt! Grattis i förskott. :)

Mitt liv som fru L sa...

Härligt! Vad glad jag blir :)
Att vara gift är underbart!

Kram C

Evl sa...

Åh lycka <3!!!
Kramar!

Linnéa sa...

Härligt! Och förstås klokt att göra så mycket som möjligt av planeringen nu innan... :) KRAAM!

Elin sa...

Fantastiskt! Vilken dag det blir ;) Kärlek!