fredag 15 juni 2012

Vecka 9 och ledig helg!

Välkommen vecka 9! (8+1 idag). Det är en märklig upplevelse att skriva såna här inlägg och det kommer det nog vara ett tag. Märkligt att det är oss det gäller den här gången... Tanken "tänk att det blev till slut ändå" slår mig ofta. När hoppet var som kanske lägst och längtan som störst så blev ni till våra underbara mirakel! Nu ska jag njuta av en helt ledig helg efter att ha jobbat lite eller hela av 3 föregående helger, både frivilligt och ofrivilligt. I förrgår var jag och vovvarna bus nere vid sjön som ligger en kilometer från oss så de fick bada. Lady simmade och simmade, det var svårt att få med henne hem sen. Vattenhund? Nej, Cavalier faktiskt men ett riktigt blötdjur! Trevlig helg allihopa! Kramar :)

7 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Jag förstår att det känns overkligt och det kanske det kommer göra ett tag! Hoppas helgen blir toppen!

Kram C <3

Anonym sa...

Hej
Har precis hittat in till din blogg och ville säga grattis!
Jag säger hej till vecka 6 idag så ligger exakt 3 veckor efter. Vågar inte riktigt hoppas på något själv än då jag haft otur alla ggr innan. Men att läsa andras bloggar gör det så mycket lättare. Kram
/C

Anonym sa...

Ojojoj,vilka härliga nyheter det fanns här!!!!! Är såå glad för er skull! Lycka till!
sommarkramar från storken och lilla E (när storken flyger förbi)

Anonym sa...

Mysigt...spännande och helt klart i rättans tid. 2 små mirakel, blir skoj och se vad det blir för några busungar :)
Kram
Jennie

Josefin sa...

Underbart vännen!! <3

Anonym sa...

Underbara nyheter. Stort grattis!

Helene sa...

Åh, Maria, jag är ute varje dag på din blogg och håller andan innan man ser om du skrivit något nytt. Får gåshud varje gång jag ser att allt fortfarande är bra. Önskar och tror verkligen att det är din och Mattias tur nu. Kramar om <3