tisdag 5 juni 2012

2 Skyddsänglar

De här söta änglarna fick vi från en fin vän igår. Hon och hennes sambo har också genomgått Ivf och vet hur det är att kämpa för att få barn. Nu ska de här små skyddsänglarna som hon sa att de var skydda våra tvillingar. Tusen tack! Jag har fått en del undringar om vilken vecka vi är i och det är v 7, 6+5 idag och bf blir 23 januari men vi är helt inställda på att om nu allt går bra så kan det ju bli december lika gärna. Det gör ingenting, huvudsaken är ju att allt går bra :)

6 kommentarer:

Theresia sa...

Men 23 januari är ju en super bra dag... det är ju våra bröllopsdag...
Men okej då bara de kommer ut friska och hela så får de komma nästan när de vill...

Krams Theresia

Anonym sa...

Vilken fin och omtänksam present :)

Mitt liv som fru L sa...

Superfin present!

Massa Kramar C
<3

ettvanligtliv sa...

Åh det är så himla härligt att du är gravid!! Blir så glad varje gång jag tänker på det.
Kramar!!

Längtan sa...

Nu hoppas jag att vi kan följas åt i våra graviditeter. Jag har knappt vågat tänka på BF än, men jag har det den 5 februari, men med min sjukdomsbild är jag också beredd på att det kan bli ett decemberbarn (om vi kommer så långt...)

Anonym sa...

Grattis
Vad roligt för er. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för er denna gång :) njut av den här tiden. Många kramar till lilla familjen
Jennie Ståhl