måndag 24 oktober 2011

Tjejkväll



Ikväll har jag varit på tjejmiddag hos en av tjejerna i vårt tjejgäng. Vi är 5 tjejer som gick i skola ihop i Åsenhöga på 80- och 90-talet som de senaste åren tagit upp kontakten igen och träffas ungefär en gång varannan månad :) Så mysigt att umgås med er allihopa, tack för att ni finns!!


För övrigt känner jag hur PMS:en stiger, tant röd beräknas komma på onsdag typ. Med PMS:en kommer också väldigt mycket känslor. Hur ska det gå denna gången? Äh, jag tror att jag hoppar över att hoppas denna gången, det har ju inte funkat de andra gångerna ändå.

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh va roligt med tjejkväll! Sånt piggar upp i höstmörkret och får en på gott humör.

Mia "hoppet är det sista som överger människan" så jag hoppas verkligen att det ska gå vägen nu för er!
Det vet du om!

Kramar!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Så trevligt med tjejträff :-)

Tack för rara ord.

Kram Ninna