onsdag 5 oktober 2011

Jag gjorde det!



Det var lite segt när klockan ringde 05.50, funderade faktiskt på att ligga kvar men någonstans kom energin ifrån och jag gick upp och åkte till spinningpasset. Det var så skönt! Nu är man full av energi :) Det sura är att jag bara kan vara med var tredje onsdag för de andra två är jag fortfarande på jobbet den tiden... men men, en av tre är ju bättre än ingen! När jag kom hem såg det ut så här i soffan, vilka söta latmaskar! Nu har jag duschat o ätit frukost. Dagens träning är gjord och jag har hela dagen till förfogande. Ha en skön onsdag allihopa. Kramar!

3 kommentarer:

Linnéa sa...

Härliga du! Blir trött bara jag tänker tanken på att gå upp så tidigt! :)
Men jag är storligen imponerad av dig! Bra gjort!

Frida sa...

Va härligt!
det är så skönt att köra morgonpass. Har med funderingar på spinningen på ons mornar.
Kram

Luiza sa...

Åh, det är ju underbart med träning på morgonarna, att ha den gjord menar jag...

Tack för dina fina ord =)!
Vi är överlyckliga, men väldigt försiktiga.
På onsdag får vi veta hur det står till, och då hoppas vi på de finaste nyheterna ever!
Kramar i massor!
Luiza