torsdag 13 oktober 2011

Nyfiken!




Jag har mellan 800-1000 besökare på min blogg varje vecka. Jag är så nyfiken på vilka som läser :) Kan ni inte lägga en liten kommentar eller skicka ett mail till swimmia@hotmail.com är ni snälla så ni stillar min nyfikenhet lite ;-)

Bilderna ovan är från skogspromenaden igår. Jag, Mattias i vovvarna gick en timme på eftermiddagen, inte långt efter vi sovit efter nattjobben. Lite lagom morgontrötta med snygga frisyrer... Leia och Lady fick ha på sig reflexvästar eftersom älgjakten börjat nu.

Idag håller jag på att förbereda söndagens storvisning med Tupperware, allt ska klaffa och allt måste bli bra!

17 kommentarer:

Anna Klasson sa...

Hej!

Jag följer er kamp för att ni en gång ska få uppleva livets mirakel.
Kram Anna Klasson

kajsa. sa...

Jag e en av dom väldigt många läsarna du har, som slukar varenda inlägg du skriver och konstant håller mina tummar och tår för er! :]

kram

Anonym sa...

Jag är en ssk-kollega till dig som gick en termin före dig i Norrköping visste inte vem du var då, tror inte du vet vem jag är heller. Halkade in på bloggen på ett bananskal (vet inte när och kommer inte ihåg hur) men jag fastnade för din blogg då du skriver väldigt gripande om er kamp. Jag önskar er sååå att få ett barn!

Kram

Elin sa...

Jag läser din blogg Maria! :) KRAM

Du + jag och framtiden sa...

Jag är en av alla, dålig på att kommentera, men jag läser! =)

Jossan sa...

Jag läser!

Anonym sa...

Jag som säkert många andra följer er i er kamp för att få en liten! Har läst bloggen i ett halvår år tror jag. Jag hoppas verkligen att få läsa ett glädjens inlägg om att ni äntligen har fått turen på er sida!
/ Christina

Linnéa sa...

Oj så många läsare du har!! Du skriver verkligen bra och personligt... Som du vet är jag en trogen läsare av din blogg är väl inne nästan dagligen...
Vi måste ses snart dock!!
KRAAM!

Kikki sa...

Jag läser din blogg

vårt efterlängtade mirakel sa...

Jag följer självklart din blogg Maria! Kram

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Följer din blogg och er resa, för att dela resans erfarenheter och upplevelser!

Det är en tung och jobbig resa mot ett förhoppningsvis underbart mål!

Tack för ditt stöd :-)

kram Ninna

Theresia sa...

Jag läser... Jag hoppas... jag håller tummarna... Jag ber...

Du skriver toppen....

Kram

Kusin Hanna sa...

Jag läser dig blogg dagligen!! (ibland två ggr/dag när det inte kommit in något nytt på några dagar... :))

Kram kram

Petra sa...

Maria, jag läser då och då. Håller tummarna för er! När jag inte läser din blogg tänker jag på er! Kramar!

Sara sa...

Jag läser din blogg med jämna mellanrum, även om jag är kass på att kommentera..

Kram

Anonym sa...

Du har en fin blogg Maria. Håller tummar och tår att ni snart får positiva besked. Kram Matilda Fält
(gammal simkompis)

Anonym sa...

Här är en till som läser din blogg. Har bott en del av min tonårstid i Gnosjö. Tror vi kan ha någon gemensam bekant faktiskt men det var inte så jag hittade hit. Hittade din blogg när jag gjorde en sökning på LCHF och blogg tror jag det var. Nu kan jag helt enkelt inte sluta följa din blogg för jag längtar så till den dagen när jag får läsa om ett plus och se bilder på en växande mage och sedan bilder på en liten bebis!! Jag hoppas verkligen att det är er tur nu!!!
kram
Gunilla M