tisdag 4 oktober 2011

Inte hunnit blogga...



...så mycket senaste veckan. Fullt upp med allt just nu känns det som. Jag har varit gräsänka i över en vecka och knappt hunnit reflektera över att älsklingen varit iväg, tiden går så fort! Vi har förberett en del för farfars begravning på fredag och varit mycket tillsammans i familjen senaste veckan. Utöver det har jag inte gjort mycket annat än sovit, ätit, promenerat och jobbat. Imorgon kommer mitt hjärta hem och det är såklart underbart, livet blir liksom helt igen.

Igår kom min yngsta syster hem från Island så idag åt vi lunch ihop, senare gick vi en sväng i skogen med hundarna när mamma kom hem från jobbet :)

Jag har löst ett kort på friskoteket + gruppträningen i sporthallen här i Gnosjö för ett år nu. De hade prova-på-veckor nyss och det fanns många pass som man blev sugen på bland annat spinning, powerstrech och pilates. Dessutom får jag ju träna på friskoteket när jag vill där det finns träningsmaskiner för hela kroppen. Skulle jag bli gravid i höst så kan jag anpassa träningen till skonsammare också, det känns bra!! När jag betalade träningskortet idag så frågade hon i kassan om jag inte skulle vara med på spinningen imorgon kl 06.30. "Ja va tusan sa jag, skriv upp mig!"sa jag efter att ha funderat lite. Hmmm, var det så smart? Kommer nog bli lite segt att ta sig ur sängen även om det kommer vara vansinnigt skönt efteråt :)

Energin finns kvar för övrigt, vet inte var den kom ifrån men jag är väldigt glad om den vill stanna! Kanske tar sorgen lite av den nu men förhoppningsvis finns mestadels kvar till starten av nästa behandling som blir i början av november....

Inga kommentarer: