söndag 18 september 2011

En skön helg



Har precis varit ute o gått med en go vän, en timme var vi ute, pratade och fick frisk luft. Jag säger det igen; promenader är medicin för mig! Jag känner mg så pigg efteråt och huvudet är rensat... I fredags var jag och mamma på pilates i Töllstorpshallen. Det är riktigt bra träning och jag känner att jag verkligen behöver det, ganska mycket träningsvärk i magen igår kan jag säga!

Igår mitt på dagen var det dop för Mattias lille kusin H i församlingshemmet i Gnosjö. Ett jättefint och lättsamt dop med mycket musik och god mat. Igår kväll hade vi kalas för oss här hemma med goa vänner och deras barn, det blev tacogratäng och glass. När vi var i Ullared sist köpte vi ritblock och pennor och det plockade vi fram igår. Efter en stund var både barn och vuxna samlade i köket och ritade alla möjliga motiv, både vanliga och ovanliga :) Det blev många skratt! Tack för en trevlig kväll!

Nu ska jag fixa iordning lite här hemma innan vi ska åka till mina föräldrar och äta middag. Trevlig söndag!

Inga kommentarer: