måndag 26 september 2011

Barn till varje pris?- glöm inte premiären!



Ikväll har svt:s dokumentärserie "Barn till varje pris?" premiär kl 20.00 på SVT1. Detta är en av två serier om barnlöshet som kommer att gå på tv i höst, den andra har premiär nästa torsdag 6/10 kl 20.00 på Tv3 och heter "Drömmen om ett barn". Det är såklart jättebra att ämnet får mer uppmärksamhet! Även om inte alla barnlöshetshistorier som tas upp i programmen är helt som våran så tror jag att vi kommer känna igen mycket av det som personerna i programmet pratar om. Glöm inte att kika :)

2 kommentarer:

Elin sa...

Spanar samtidigt som jag surfar lägenheter på hemnet! Ett rba program tycker jag! Kram till dig fina Maria!

Anonym sa...

Hej ! Hamnade här när jag sökte på dokumentären som visades nyss... Och läste din presentation och vill ge dig styrka ! Ge inte upp förren ni inte orkar mer! Jag vill bara ge dig lite hopp! Vi Var barnlösa i över 9 år... Efter 10 IVF 2 FET och ett tidigt missfall.... Så är vi nu föräldrar till tvillingar.... !!! =) Och vi gav aldrig upp! Vill även säga att det var carlanderska som lyckades med "oss".... Tyckte våra historier i korta drag liknade lite... LYCKA till och hoppas att ni för ert mirakel barn! Kram Katarina