måndag 4 april 2011

Swish swish!


Om en vecka har vi nog gjort första åket i Klövsjös pister i Vemdalen, å vad vi längtar nu! 3 nätter att jobba den här veckan och när jag går av på söndag morgon kommer Mattias i hämtar mig och vi åker direkt norrut :) Kommer nog att vara lite halvseg på söndagkvällen eftersom jag kommer sova i bilen efter jobbarnatten men vad gör det när man har en veckas semester?!

Helgen som var gick så himla fort, Mattias var i Svenljunga både fredag, lördag och söndag och skruvade på sin Rallycrossbil. Jag har varit ute och räfsat löv och grejat här hemma mest. I lördags kväll var vi i Borås med Rainer & Tintin, åt grymt god mat på Vinci och sen var vi på bio, "Hur många Lingon finns det i världen", väldigt sevärd film med många känslor!

4 april idag, om en månad är vi igång med IVF igen, ska bli väldigt spännande med en ny klinik och nya metoder :)

3 kommentarer:

Luiza sa...

Hej vännen!
Jo, helgerna går fort, det kan jag skriva under på.
Har också suttit hemma mest och fixat med städ och tvätt. Men nu är det gjort och det känns alltid så befriande på något sätt.

1 månad kvar, måste kännas fantastiskt. Och nya rutiner =).
För mig är det ju också nytt allting. Första gången privat och omhändertagandet har varit obeskrivligt hittills. Jag är supernöjd =).
Nu gäller det vännen, på fredag ska jag "pickas", så håll tummar och tår för att allt ska gå bra.

Kram

Frida sa...

Härligt att komma iväg lite Mia det kan ni behöva! Hoppas på sol och toppen väder med!

Låter som ni hade en mysig helg.

Åh skönt att ha ett datum nu och vi håller tummarna!
Kram

Du + jag och framtiden sa...

Tack för ditt GRATTIS! Snart är ni igång igen!! =)