lördag 16 april 2011

En underbar vecka är slut

Idag var sista heldagen här i Vemdalen och imorgon på förmiddagen styr vi bilen mot söder igen. Det ska bli jätteskönt att komma hem igen, saknar verkligen vårt hus! Samtidigt kommer jag sakna Vemdalen också, vi har haft en fantastisk vecka här och det var verkligen välbehövligt med en semester nu inför kommande IVF-försök i maj. Nu har vi samlat energi och om ca 3 veckor är det dags att börja framkalla finfina ägg igen som senare ska finfina embryon tillsammans med finfina simmare och som sedan ska utvecklas till en liten bebis....ja, drömma går ju alltid!

I onsdags kväll kom mina föräldrar hit, de åker bara på längden och vi bara på tvären men vi tog ändå stolsliften upp på fjället i Klövsjö tillsammans på torsdagsmorgonen :)

Inte fel med en kall öl på Afterskin...

Solstolarna är framtagna utanför stugan

Leia njuter på skogsrundan

Utsikt från Katrinas kaffestuga mitt i backen

Det finns en del stollar....!

Korvgrillning i eftermiddags


Efter jag och mor varit på spa avslutades fjällveckan med en dundergod middag på Klövsjöfjälls hotell, mums!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej fina du!

Vad ni verkar ha haft det underbart!
Ååh, jag vill också....

Tack för dina ord...de betyder så oerhört mycket, även om det känns hopplöst nu...Jag hoppas så desperat att det ska gå vägen den här gången...

Kram på dig.
Luiza