söndag 24 april 2011

Vilken suverän helg!


Från termobyxor och fingervantar till linne på mindre än en vecka. Visst, det var ju vår i fjällen med men i helgen har det ju varit sommar! Mattias har varit en del på bilmässan på Elmia i helgen, han och hans bror har ställt ut en av tävlingsbilarna. Jag har passat på att greja lite i trädgården när han har varit iväg och så åkte jag till mina föräldrar igår på påsklunch. På kvällen igår var vi hos Mattias kusin o grillade, sammanlagt var vi 6 vuxna och 4 barn och vi hade verkligen en jättemysig kväll tillsammans. Vi satt utomhus till klockan 22, underbart!
Idag på morgonen bakade jag focacciabröd och gjorde färskost, vårt bidrag till utflykten på Store mosse idag med mina föräldrar o syskon o vovvarna såklart :) Vi gick 12 km och åt lunch på Svänö efter lite drygt halva vägen, vilken underbar dag och så mysigt att vara tillsammans allihopa! Ikväll blir det lugnt här hemma, ska grilla lite och kolla på film. De små håriga sover redan tungt, de är nog lite trötta efter dagens utflykt....

Lady väntar på att någon ska busa med henne...

Vi hann med ett par omgångar med kubb efter påsklunchen
men här värmer de upp med Volleyboll först...

I Gislaved igår kväll, snart grillat!


Barnen roade sig på sitt håll :)


Min fina brunögda älskling


Mmmmmm!



Mina två systrar, Malin och Evelina (bara benen syns...)


Picknick i det gröna


Min käre pappa tar kort på sina fyra barn....

2 kommentarer:

Luiza sa...

Ni verkar haft en underbar helg =)!

Tack för dina tröstande ord, finaste du.
Tack så jättemycket.

Kramar i massor.
Luiza

Luiza sa...

Haha, jo, nu bara rann det av mig...allt det jag skrev och jag känner att det behövdes =).
För det är så jag mår nu. Pissigt!

Tack för att du finns.

Kramar