lördag 5 februari 2011

Jag är lite chockad....



Listerna i köket är snart på plats! Detta har jag väntat på sen 2007... Jag och Mattias har haft en liten deal här hemma; att tre projekt skulle vara klara innan han börjar skruva med sin rallycrossbil. Det första var att olja in matrumsmöblerna (gjorde vi för ett par veckor sedan), det andra var att få färdigt tvättstugan i källaren (bara maskinerna som ska flyttas och kopplas in så är det klart sen) och så listerna i köket. Tusan vilken fart det kan bli ibland! Attans att jag inte kom på fler projekt... nåja, får väl smida en lista till nästa vinter ;-)

Bästa assistenten...

En nöjd sambo!

På IVF-fronten inget nytt annars, har tagit sprutorna i 4 dagar nu, ska på ultraljud på tisdag igen, förmodligen blir det att fortsätta med dem till fredag då och så nytt ultraljud då. Förmodligen äggplock i början av v.7. Det börjar närma sig i alla fall, bara lite drygt en vecka kvar!
Inatt har jag jobbat och sovit otroligt gott efter det. Nu ska det röjas lite här hemma efter gårdagens packande av Tupperwareprylar (5 demos). Nu tar jag ledigt en vecka från plasten, ska bli skönt! Men längtar redan efter nästa visning... Var på Tupperwaremöte i Tenhult i torsdags, där var det bland annat hedringar och information om kommande kampanjer. Fick veta att jag sålt bra i januari, blev nr 24 av 230 konsulenter, känns jätteroligt!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Vad skönt att få saker gjorda =)!
Det är ungefär vad vi spenderat helgen till , vi har fått sååå mycket gjort!

Skönt att det går bra med behandlingen. Lycka till på ultraljudet =)!
Kram

icka sa...

ja snart äre vecka 7 o vi ska förhoppningsvis plocka ägg som bara den =)