måndag 7 februari 2011

Äntligen har de hittat hit!



Jag började ge upp hoppet faktiskt, det har ju gått nästan två veckor sedan jag satte upp fågelmataren och inga fåglar har synts till men idag på förmiddagen hade äntligen första gästerna hittat dit. Va härligt det är att titta på de små liven när de pillar i sig fröna :)
Bilderna är inte jättebra men på den översta sitter en fågel på bordet och på den understa går det några på marken.
Helgen på jobbet har varit ok, ganska mycket spring men då går ju tiden fort! Igår när jag vaknat var vi på Lilla Krogen i Värnamo, mina föräldrar bjöd på lunchbuffé där, jättegott var det och en mysig stund hade vi tillsammans.
På kvällen var vi en sväng hos Mattias kusin Katja med familj i Gislaved, lämnade en Tupperwareleverans och umgicks en stund :)
Fick också veta att det blir ett bröllop i sommar på Mattias sida av släkten, de är också våra goda vänner, så roligt!!! Ser fram emot detta :-D
Strax ska jag åka o klippa mig och sen är det simning, sen var den eftermiddagen slut, tiden går så fort! Redan 7 februari, om ca en vecka är det dags för Linköping, ska bli skönt att få det gjort!
Ha en skön måndag!

Inga kommentarer: