måndag 30 augusti 2010

Kalas x2


Igår hade vi våra familjer hemma hos oss på middag. Jag fyllde år förra veckan och Mattias fyller nästa vecka så vi tyckte att det var smidigt att slå ihop kalasen, blir ju ändå samma folk som kommer... Vi fick så fina presenter, jag fick nya strängar till cellon, Mattias fick presentkort på Dressman och tillsammans fick vi bl.a bidrag till den nya TV:n som vi tänkt köpa nu i höst :) Inatt har jag jobbat och ska strax iväg på simningen. Imorgon börjar vi cosmicutbildningen på jobbet, alla journaler ska finnas på datorn snart så det finns nog en del att lära sig :) Blir nog bra när det är färdigt men såklart blir det ju lite oro i lägret innan allt är klart och alla kan det nya systemet.

Härligt när man kan plocka in Dahlior från trädgården o sätta på bordet :)

Lady njuter av att ha gäster!

Grabbarna tar hand om grillningen

Det är jätteroligt att ha kalas, men man blir ju så trött.... mest avslappnade stilen någonsin för Leia tror jag!

2 kommentarer:

Anki J. sa...

Månag grattis till er båda! Leia är verkligen lik sin mamma, hihi
Kram

Frida sa...

Grattis till er båda! NU får vi allt ta och ses någon dag. Nu när jag lugnat mig med mc träningen :D
Kramis