fredag 11 september 2009

Mitt hjärta


Det är så skönt nu när racingsäsongen börjar lida mot sitt slut och vi får rå om varandra lite mer än vanligt. De sista veckorna har vi knappt träffats, jobbat olika tider på dygnet och tiden vi varit lediga samtidigt har vi varit på olika håll. Men i helgen som kommer blir det lite mysiga stunder, imorgon kväll ska vi på konsert i Åsenhöga med musikskolans stråkar o kör i Gnosjö samt förstås Georg Riedel och Stefan Nilsson. Deras musik har man ju spelat en hel del på cello och det ska bli så underbart att få lyssna på dem! Skulle tro att vi ordnar lite god mat och mys senare på kvällen. På lördag förmiddag blir det husvagn- och husbilsmässa på Elmia i Jönköping tillsammans med Mattias föräldrar. Lördagnatten jobbar jag men på söndag när jag vaknar ska vi greja i trädgården tillsammans så det blir en helg att se fram emot, en helg tillsammans. Du är alltid så underbar och härlig mitt hjärta! Alltid så omtänksam och förstående. Vad skulle jag göra utan dig?!

Inga kommentarer: