tisdag 29 september 2009

Höstfix




Idag har det varit en riktig pysslardag för min del. På förmiddagen åkte jag till Gislaved och storhandlade för veckan. På eftermiddagen har jag planterat i krukorna på trappen, bakat bröd och ikväll kom mor, far och lillasyster på besök och då gjorde jag kycklingsoppa och sen äppelpaj till efterrätt. Vi hade en riktigt mysig stund ikväll tillsammans och det är så skönt att bo nära sina föräldrar igen! Efter besöket var jag, Mattias och vovvarna ute på långpromenad. Leia gick utan koppel hela rundan och är jättduktig på att lyssna och "gå fot" nu! Imorgon blir det lite mer pyssel här hemma med tvätt och annat och på eftermiddagen ska jag, Leia o Lady gå genom skogen till min vän Josefin på fika innan det är dags att åka och jobba.
Den här ljushållaren hittade jag på presentverkstan i
Gislaved idag för 139:- Duken under är också därifrån
Gräset börjar komma upp på tomten!
Vi hjälper gärna till!
Mina söta föräldrar
Och min fina lillasyster

2 kommentarer:

Frida sa...

hej vännen, sååå fint du gjort!!
Tänkte med pyssla lite men de får bli i helgen ;) tiden räcker inte till på dagarna hahaha
Och vilken fin ljuslykta du shoppat!
Ha en bra dag!

Bamse Kramar!!

Frida sa...

Åh va kul!
ja men kom du förbi så kan vi ta en stads promenad med dem med ;) hihi
hoppas veckan har varit bra,
Ha en fin dag med gumman!
Kramar om!