fredag 24 april 2009

Trevlig helg!


Själv har jag intagit den här sköna stilen inför helgen. Matte och Husse blir överlyckliga när jag samlar lite sand i pälsen medan de städar inomhus.. Matte jobbar inatt, husse har fått för sig att vi ska gå upp tidigt imorgon och ta bort lister på taket så plåtslagarn kan sätta vindskivor där sen. Detta ska tydligen ske innan kl 08 då matte kommer hem från jobbet men husse kan ju glömma att han får sällskap med mig, jag ligger nog kvar i sängen :-) Trevlig helg!!
Nu händer visst något inne, vad jobbiga de är och ropar på mig.....

2 kommentarer:

Elin sa...

Trevlig helg till er! Kram kram

Frida sa...

Hahha så söt Leia är ;)

Ja men visst jag har med rätt körigt den kommande veckan innan partyt med.
Nu ska jag ut i solen med Enzo bus ;)

Ha en toppen helg du med gumman! *ler*

KRAM KRAM till dig