måndag 27 april 2009

Njuter allt jag hinner....


Kan ni förstå var tiden tar vägen de här dagarna? Är ledig nu måndag och tisdag och då ska en massa grejer hinnas med för senare i veckan blir det ont om tid då vi ska till Mantorp på tävling. Vi åker torsdag middag och kommer hem lördag kväll. På söndag ska vi ner till Skåne och hälsa påvår lilla Lady igen, nästa vecka blir det lite fika för Leia som fyller 1 år, princessPe-party hos mig på måndagen och sen skulle vi väl försöka hinna göra iordning trädgården någon dag med.... Det är jätteroligt med alla dessa aktiviteter och vi får försöka hinna med så mycket som möjligt innan Lady kommer, sen blir det ju fullt upp med gos och bus :-) Sista försöket med mina hormonbehandlingar inleds nu i veckan, om det inte funkar den här gången heller blir det IVF (provrörsbefruktning) i höst.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hoppas det går bra för er med behandlingarna!

Så vacker glasveranda ni har - nån gång skall jag ha en sån också! :-)

Kram Maud

Frida sa...

Ja vädret var ju toppen i helgen med för en tur;)
Åh kombi kan ju behövas då ja ;) sj blir det nog en liten bur i nya bilen sen.
Det blir nog en Golf -05 som jag ska kolla på imorgon i Trollhättan.
Hoppas det tar sig med benhandlingen ;) jag håller tummar och tår *ler*
Ses på Måndag sen med! ska bli såååå skoj!

Ha en bra dag i solen!!

Pusso kram

Anki J. sa...

Håller tummarna så hårt jag kan för er att det lyckas denna gången!!!
Kramiz