torsdag 28 juli 2011

Den där någon....



Längtan lämnade en riktigt tänkvärd kommentar för några inlägg sedan där hon skrev "Ivf-svängen tär på oss, men vi får inte ge upp. Den där Någon som jävlas med oss får inte vinna!". Och det är väl ungefär det känns nu när det är ca 1 månad kvar tills vi är i Göteborg nästa gång; vi får inte ge upp! Någon gång ska det här funka, det har vi ju bestämt! När det nu är augusti nästa vecka vet jag att många av IVF:arna ligger i startgroparna eller planeringsstadiet för kommande behandlingar. Jag önskar så att vi alla får positiva resultat på våra nästa försök, allihopa som går igenom det här är värda att slippa kämpa mera :)

Nu i helgen hoppas jag att åtminstone en dahlia har slagit ut i landet. Bilden ovan är på dahliorna förra året, vilka underbara blommor det är! Trevlig helg till er alla!

3 kommentarer:

Längtan sa...

Nä, Någon får absolut inte vinna och skulle jag råka träffa på Någon så skulle han/hon få sig en omgång!

Carlanderska kan sitt jobb och de ska i höst ge både dig och mig ett stort plus som håller till våren/sommaren nästa år!

Luiza sa...

Nej, vi ger aldrig upp. Inte så länge läkarna säger att vi har en chans.

Ha en god natt, vännen.
Kramar i massor/
Luiza

ettvanligtliv sa...

Vi ska vinna över det här och vi ska bli underbara föräldrar! Så är det bara. Håller alla tummar för att denna kommande behandling är den som lyckas för oss båda.

Kramar!