söndag 3 juli 2011

Cavalierträff



Vid 13-tiden åkte jag, mamma o vovvarna mot Skåne och Cavalierträff i Vanneberga utanför Kristianstad. Vi var ca 15 personer och totalt var det 22 cavalierbusar där :) Vi fikade lite och tjejerna fick busa med kompisarna en stund. Lady hade vi i koppel eftersom hon började löpa igår, emellanåt fick hon sitta i mitt eller mammas knä också men hon trivdes bra ändå och verkade nöjd. Efter fikat åkte vi till havet och badade. Perfekt avslutning på en mysig dag! Jämte mig i soffan ligger två megatrötta vovvar, det blir nog lugnt imorgon också ;-)

Mamma o Lady

Bjuder en på godis finns det många som är intresserade :)


Vovvarna sprang o busade hela vägen från parkeringen

till havet, ca 1.5 km


Så vackert!


Lady var först i....


Tack för en underbar dag!!

4 kommentarer:

annram sa...

Tack för en helt fantastisk eftermiddag och kväll Maria! kommer att leva på detta länge, speciellt till hösten när det ibland kan bli lite gråtrist, då ska jag plocka fram den fina blomsterängen ner till havet och alla glada hundar!!

Anki J. sa...

Tack själva för en härlig em/kväll. Blev så glad över att ni åkte den långa vägen för att få vara med på träffen. Alltid lika härligt att träffas och kela lite med dina tjejer igen.
Kram

Anki J. sa...

Tack själva för en härlig em/kväll. Blev så glad över att ni åkte den långa vägen för att få vara med på träffen. Alltid lika härligt att träffas och kela lite med dina tjejer igen.
Kram

kajsa. sa...

Vilka fiina bilder!
Och tack för såväl uppmaningen som kommentaren! Just nu sitter jag och väntar på att gyn i Huddinge ska ringa upp mig, kliniken har ju som du sa stängt men jag ringde till gyn på Uppsala sjukhus och dom kunde se i anteckningarna, att vid ett positivt besked så skulle KS i Huddinge ta över. .. Gaah, jag förstår verkligen ingenting. Är SÅ glad och SÅ livrädd. .. och lugn.
Men ja, tack igen.. Hade aldrig tagit ett gravtest om ni inte hade skrivit det så nu fortsätter vi hoppas.
Stor Kram!