fredag 8 juli 2011

Egen ägglossning



Ja, ni läser rätt, för knappt två veckor sedan närmare bestämt. Mensen kom idag så ni behöver inte sitta o fundera på om det blev något eller inte ;-) Men tänk ändå vad det kan dra igång efter IVF, jag som aldrig har någon egen annars...någon gång. Min skitkropp som jag annars är så arg på tycker jag plötsligt om lite lite mera och är mest förundrad över vilket mysterium den är! Detta ger mig hopp om att det i framtiden kanske inte ska behövas IVF för syskonförsök, kanske drar en graviditet och förlossning igång ännu mera. Tänk ändå om det hade gått "naturligt" nu, efter åren vi kämpat och längtat och efter alla hormonbehandlingar.... Helt naturligt hade det ju iofs inte varit, det var ju ändå efter senaste IVF:en som det blev så här. Tack Göteborg för att jag fick känna mig som en vanlig kvinna en månad!! Om lite drygt en månad ska vi i alla fall sätta tillbaka en liten fis som förhoppningsvis blir en bebis sen, längtar!

Nu har sambon också semester, då känns det som semester på riktigt :-)

Tjolahopp och kram från en glad Maria ;-)

4 kommentarer:

Du + jag och framtiden sa...

Vad bra!! Heja kroppen!! =)

Luiza sa...

Ååh, så bra, så underbart!!!
Jag önskar er all lycka.
Ha en underbar semester.
Kramar/
Luiza

ettvanligtliv sa...

Vad härligt att läsa :)
Kram!

Anki J. sa...

Härligt och ha det nu så skönt på er semester och hoppas att ni får mycket sol, bad o avkoppling!
Kram