måndag 25 juli 2011

"Ursäkta...



...men kan någon komma o klia mig på magen?? Jag ligger ju så bra här", tycker Lady. Så här brukar hon ligga vårt lilla busfrö varje dag efter frukosten och bara njuta...

I fredags började jobbet igen och livet var tillbaka i normal rytm igen vilket faktiskt kändes helt ok. Dock blev det en riktig rivstart med en rörig och hektisk natt på jobbet i fredags men sen var lördagsnatten mycket bättre. Idag är jag ledig och det är jätteskönt, blev förkyld och fick lite feber när jag jobbade i lördags. Idag är jag piggare så det är skönt :) Ikväll ska vi till en av Mattias kusiner med familj på lite mat. Imorgon tar jobbet vid igen, 2 nätter blir det så och på torsdag när jag vaknat åker vi förmodligen till Smögen om vädret tillåter. Mattias föräldrar är där nu så vi kan bo hos dem i deras husbil.

1 kommentar:

annram sa...

träffade Mattias på apoteket, han skulle fixa nässpray till dej, skönt att han kan pyssla om dej! krya på dej! kram mamma