fredag 20 maj 2011

Telefonen ringde men..



...det var inga dåliga nyheter från Carlanderska, bara barnmorskan som undrade hur jag mådde idag med tanke på överstimuleringen. Berättade att jag haft rejält ont i magen igår och inatt men att det idag var mycket bättre och att magen var mindre svullen. Igår var ju också första dagen som jag var lite mer igång sedan äggutplockningen, var ju bland annat o fikade hos en vän i Gislaved och handlade lite, kanske berodde det på det. Hon skulle ringa imorgon igen och kolla hur jag mådde, jag fick dessutom lova att vila så mycket jag kunde. Passade på att fråga barnmorskan hur våra embryon såg ut och hon sa att alla 6 som blivit befruktade fortsatte att dela sig. Det vore väl då väldigt konstigt om vi inte fick något tillbaka på söndag. Håller tummarna för våra små :)

5 kommentarer:

ettvanligtliv sa...

Vad skönt! Du får nog ett riktigt toppägg på Söndag :)
Kram!

Anna K sa...

Det kan ju bara gå bra på söndag. Klar det gör det!!

Sara sa...

Härligt att det ser så bra ut. Jag håller tummarna för att du får tillbaka ett guldägg på söndag!

Kram Sara

Anonym sa...

Ska tänka på er massor på söndag! Verkar inte annat än att gå bra för er då..
Kram Kristina

Anki J. sa...

Låter mycket lovande och är så glad för er skull! Forts att hålla tummarna hårt för er!
Kram