måndag 9 maj 2011

Racepremiär samt sprutdag 6


Idag var jag på VUL för att kolla om mina äggblåsor hade växt något på 6 dagars stimulering. Jag hade några stycken som var ca 10 mm, inte hade det hänt jättemycket alltså. Det blev dosökning och så nytt VUL på fredag. Jag har hittills haft 200E Puregon och nu blev det 300E. Jag är glad att höjningen blev ordentlig och att de inte håller på med höjningar på 25E hit och dit som tidigare försök. Planen är som innan äggplockning nästa vecka, kanske inte precis i början men i mitten eller slutet i alla fall :)
I helgen var det rallycrosspremiär för min käre sambo. Han kunde köra alla kvalheat men bilen gick inte ordentligt så det blev ingen placering. Nu ska han greja lite och ändra lite inför nästa race som är i början av juni, hoppas på bättre tur då! Det var så härligt att se honom tävla igen och en riktigt mysig minihelg hade vi i husvagnen och tillsammans med de andra förarna och deras familjer! Nu är det dags för mig att bege mig mot simhallen, det är träningstävling idag för mina simmare, hoppas allt går bra :)

Vår lilla hörna


Promenad runt banan på fredagskvällen


Ett av kvalheaten


Utanför husvagnen, vår lille gudson K sitter i min famn,

han är redan 10 månader snart!


Mattias till hö och hans bror Markus till vä,

coolaste mekanikern ;-)



De små var på strålande humör o hejade på förarna! :)

Inga kommentarer: