tisdag 24 maj 2011

3 små eskimåer!

Vi fick brev från Carlanderska, det blev totalt 3 små eskimåer i frysen, alltså gick ytterligare 1 av de 2 som vidareodlades sedan i söndags att frysa. Någon av dem eller den som nu ligger o gottar sig i min livmoder borde väl ändå kunna bli en bebis? Det bestämmer vi :)
För övrigt går tiden hur sakta som helst, ena stunden känns det så hoppfullt, försöker tänka positivt och komma ihåg vad de på kliniken sa. Stunden efter känns allt hopplöst, det känns inte som om det kommer gå den här gången heller. Vill bara veta, det är alltid bättre att veta än inte.
Kramar till alla finingar där ute som tänker på oss och håller tummarna ♥

8 kommentarer:

Tina sa...

Gu så roligt för er att det var bra kvalite på småttingarna, håller tummarna för er! Kram

Christina sa...

Jag har precis börjat läsa din blogg :) Tycker att det är jätteroligt mest för att jag läser till sjuksköterska och på fredag hämtar vi vår första cavalierkille i från mimmidalen :) Jag ville väl egentligen mest önska lycka till och jag hoppas verligen att det går bra!! // Christina 20 år

Du + jag och framtiden sa...

3 stycken!! Vilket resultat!!! Grattis! =)

kajsa. sa...

Grattiiiiiis!!
Nu håller vi tummarna stenhårt!! :]

Icka sa...

helt otroligt så bra!
där har ni en hel drös ungar! ;=)
kram

ettvanligtliv sa...

Vad härligt! Grattis till det braiga resultatet. Håller med, självklart borde det bli bäbisar av de små guldklimparna. Kanske är det syskon i framtiden...
Kram!

Anki J. sa...

Ååå så skönt att det gått bra så här långt! Ni vet att jag håller tummarna hårt för er för denna gången ska det lyckas, just så är det!
Kram

Miss S sa...

Kanonbra! Grattis! Håller tummarna för fröet i magen!