måndag 26 juli 2010

Spjuver



Idag blev det sommar igen här på Öland, solen återvända med sin fulla styrka och vi haft en riktigt skön utedag :) Mitt på dagen tog vi en långpromenad och på eftermiddagen låg vi och slappade på stranden. Att finnas bland det jag älskar mest med den jag älskar mest är bara kärlek. Jag skulle vilja stoppa tiden och bara ha semester några veckor till här :) Ikväll har vi ätit gott i Byxelkrok och sen kikat på båtarna. Imorgon ska det bli lika fint väder om inte ännu bättre så då har vi bara en plan; stranden!


Vackra Byxelkrok och snygga tjejer, eller hur?

Tjejerna kikar på Mattias när han äter glass...det kom fram många och hälsade på Leia & Lady under tiden vi satt där. Bland annat en kvinna som fick ta bort sin Cavalier för ett år sedan, den var 12 år då. Märktes att det betydde mycket för henne att få gosa med våra tjejer en stund :)

En gammal ljugarbänk i hamnen i Byxelkrok

Ja, som ni ser är det läggdags, godnatt!

3 kommentarer:

Lotta H sa...

Ni verkar ha en härlig semester, blir så glad när jag läser dina inlägg! Och översta bilden ser så mysig ut! Kram

Carro Tjäder sa...

Hej och tack så mycket för att du kikade in hos mig och samtidigt lämnade några rader :-)

Gud vilka fina och goa hundar du har, riktiga sötnosar.

Ja du... det är inte lätt alla gånger men på ngt vis så håller man huvudet över vattenytan när det känns svårt. Jag ser att ni ska påbörja er 2:a behandling till hösten. Vi kör vår 3:e i september så vi får hålla tummarna för varandra :-)

Varm kram

Anki J. sa...

Tänk att det ofta är så att någon kommer fram och beundrar ens Cavalier men igentligen är det ju inte så konstigt eller hur?
Fortsätt och njut på er semester!
Kram