torsdag 8 juli 2010

Ett hjärta till alla er...


.... som tänker på oss, peppar oss, skickar fina sms och kommentarer, ger utrymme för att prata, skänker oss varma kramar och som finns där för oss! Ni är guld värda och utan er hade vi aldrig orkat så långt som vi har gjort. En klok kvinna sa i sin kommentar i mitt förra inlägg att "ingen borde behöva gå igenom det här" och det är verkligen sant, det är ingenting man önskar någon men har man stöd omkring sig så är allting lättare att bära. Just nu är vi nere i Falkenberg, det är race fredag och lördag, jag ska jobba fr.om fredag kväll så jag åker hem då men jag hinner ju att vara med nästan hela resan! Igår var jag, Emelie o Mattias mamma i Ullared och handlade, både nödvändiga och onödvändiga ting hittade vi. De hade fått in en massa snygga kläder faktiskt och så har de ju byggt om sedan sist jag var där så jag hann inte kolla på allt igår kväll, blir möjligen en liten tur dit idag också....
Tänk att det snart är semester, 2 nätter kvar att jobba och sen väntar 5 goa veckor med lugn och ro och en normal dygnsrytm, det vill säga vara vaken på dagen och sova på natten :) Hoppas ni alla har en riktigt skööööön sommar! Återigen tack :)

1 kommentar:

Frida sa...

Ni är starka tillsammans och det tror jag ni kommer orka mer på. Vi håller också tummarna för er vet ni.

Låter som ni haft en toppen helg, Vädret får vi iaf inte klaga på ;) hihi

Hoppas ni får det bra när ni drar iväg med husvagnen nu på semestern med.

KRAM KRAM