tisdag 2 december 2008

Testing testing...




Har provat kameran en hel del idag och här är resultatet... inte illa för att vara väldigt mycket amatör va? Nädå, det är inte alls så svårt att ta bra bilder när man har en bra kamera. På första bilden ser ni Leias bädd i bakgrunden, eller hennes två bäddar på varandra. Den övre (röd) hade hon när hon var jätteliten och den undre (rosa) har hon fått sedan. Den ena verkar hon ha till "resebädd" när hon är ute på sina äventyr runt i huset. Den ska nämligen släpas med överallt, t.ex så är den mitt framför spisen när jag lagar mat, i matrummet när vi äter, till och med så var den inne på toan idag när jag stod i duschen... Hon är allt för skön lilla damen!
Igår anmälde vi Leia till utställning "My dog" i Göteborg lördagen den 3 januari 2009, ska bli spännande! Vi ska bo på hotell heden som är ett hundvänligt hotell där Leia gärna får vara med alltså, så mysigt det ska bli :-) Nu jobbar jag 2 nätter och sen är jag nästan ledig en hel vecka :-D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga kort på busdamen!!!
Kram

Elin sa...

Vilka fina bilder! Kul med en bra kamera. Vill också ha. Får dock nöja mig med vår digitalkamera ett tag till (den är iofs väldigt bra så det funkar) Snart ledighet för dig, planerat något speciellt? Ha en bra dag! KRAM

Anonym sa...

Åh vad skoj ni ska till My dog, jag vill med! Men blir ju genast lite omständigare när man ska bo på hotell och så! vi var där förra året med Theo! Så söt hon e Leia!!

Anonym sa...

Vi var först ut förra året och det var theos andra utställning, första gången jag gick med honom, vi åkte ut direkt, domaren gillade inte alls theo han var alldeles för stor o tung :)
Min lilla heffaklump hur kan man inte gilla?? :)

Elin sa...

Ha en underbart skön helg nu Maria! Stor kram!