söndag 21 december 2008

Ååå, så härligt!

Går av jobbet om 2 timmar och sen är jag ledig till torsdag kväll. Här ska minsann mysas några dagar! Imorgon kommer min kusin från Canada till mamma och pappa, ska bli så roligt att träffa honom :-) Ska försöka hinna med att klä granen också, blir verkligen intressant och se hur detta ska gå. Tror inte pyntet kommer att få vara ifred speciellt länge tyvärr. Vi hade några tomtar i trappan igår och de var Leia på direkt, välter dem med nosen och biter på dem en stund, sen är hon nöjd. På måndag ska vi ha lillejul hos oss eftersom farmor och farfar ska till min faster över jul. Det blir inte julbord men mat med smak av jul. På tisdag bär det iväg till ullared över dagen och på kvällen ska vi fira Mattias pappa som fyller år. Och på onsdag är det ju juuuulafton som firas traditionsenligt först hos Mattias farmor, sen delas det julklappar hos Mattias föräldrar och sen åker vi till mamma och pappa och delar klappar och äter jumat. Även om det blir fullt upp varenda liten stund till torsdag kväll kl 21 när jag ska jobba igen så är det ju så himla roligt att träffa alla och umgås :-) Ser verkligen fram emot dessa dagar och ska njuta allt jag kan! Uppdaterar med bilder emellan knäcken och julklapparna, kramar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilket härligt kort på Leia. Hon är så ursöt!! En valpintresserad hade varit inne på din blogg och skrev i kväll att hon ville ha en valp som såg precis ut som Leia. Bara att hoppas att det blir någon trefärgad tik nu ;)
Granen här har jag fått satt bakom grindar annars hade den inte fått vara i fred många minuter. Agnes är mycket intresserad av kulorna :D

Ha en störtskön jul helg nu med mycket gos och mycket klappar & mat!!!
Kram
Ps. Som vanligt har jag "knyckt" Leia-kortet! ;)