söndag 7 december 2008

Mer jul

I helgen har vi grejat en del hemma och gjort julfint, här kommer lite bilder på detta.
Knäcken står och kokar på spisen så jag hinner inte skriva mera nu :-)

Amaryllis och Hyacint
Mattias sätter upp ljusslingorna på verandan


Granris, äpplen och kanel tillsammans blir en julkrans till dörren
De nya julgardinerna till köket har också kommit upp
Natten till torsdag kom det massa snö....
... och den första som skulle prova var ju såklart Leia
I torsdags hade vi julbord med jobbet och då fick alla en
julklapp. Jag fick en nalle iklädd tomtekläder men någon
snodde den för mig...

Igår var mamma o pappa här på fika :-)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder! :)
Tack för filmkvällen, mysigt :D

Anonym sa...

Vad ni har de mysigt då! De var ju mer jul än vad jag har fått till det iår ;) jag ska börja på ricana i hillerstorp. det är offert/order arbete som innan men nu ska jag även vara ett stöd ut mot säljgruppen, sen hjälpa till o starta upp ett nytt bolag så de blir en rolig utmaning :D sen kommer jag även få hjälpa till med inköp så det blir varierat :D
Ses på nyår tjejen ;) riktigt trevligt hihihi har beställt mat o sånt nu med så de kommer bli kalas bra! KRAM KRAM KRAM hälsa Leija och Mattias med