tisdag 15 maj 2012

Hej från ruvarverkstan!

Ville bara skriva att läget är lugnt än så länge. Imorgon är det 8 dagar sedan insättning, det var då som det gick åt skogen sist (november 11). Förra årets sommarfest med jobbet minns jag knappt, då svävade vi i ovisshet med ett svagt positivt graviditetstest men också lite lite blod. Jag minns att hela världen omkring mig snurrade, jag hade svårt att koncentrera mig på vad som hände, att vi faktiskt var på fest. Nästa vecka är årets sommarfest med jobbet. Snälla låt det vara helt lugnt i år!

9 kommentarer:

Kommandoran sa...

Hoppas hoppas hoppas så med er!!
kram

mena sa...

Lycka till! håller tummarna for dig :)mena

Katja Fredholm sa...

Vi håller tummar och tår vännen!

Frida S sa...

Hoppas hoppas, det är faktiskt dags nu!

Petra sa...

Håller tummarna och hoppas att det är er tur nu! :)

Anonym sa...

Håller alla tummar och tår :)
//Jennie

Anonym sa...

Jag håller alla tummar och tår jag har för Er. Kram

Anki J. sa...

Har bett till högre makter att nu, denna gången ska lyckan vara med er!
Ni ska veta att tummarna hålls hårt!
Kram till er båda

jessica sa...

Håller tummar tår och allt som går!
HOPPAS!!!!!