tisdag 8 maj 2012

2 små gryn...

... har precis flyttat in i min livmoder :) frysen är tom, de fick tina alla 3 men vi är glada för att 2 klarade sig! Nu väntar långa veckor av väntan där hopp kan bytas mot förtvivlan på en sekund. Vi vet det så väl, har varit med om det 5 gånger innan. Men denna gången hoppas vi är annorlunda. Det var så vackert i Göteborg idag; solen sken, körsbärsträden blommade och det spelades fotboll utomhus. Det var som om hela världen log mot oss idag, vi hoppas att det var så :) stor kram till er alla och tack för alla kommentarer, sms, telefonsamtal och pratstunder senaste veckorna. Ni är bäst!!!

9 kommentarer:

Du + jag och framtiden sa...

Vad bra att två små klarade sig! =) Må nu dagarna gå fort för er!
Behöver jag skriva att jag håller tummarna?!
Kram!

Gusan sa...

Sa roligt, ma solen visa sitt ansikte hela vagen denna gangen! En bra kansla kommer man langt pa. kram

Hönsamaja sa...

Nu håller jag mina tummar hårt för er... Och försök slappna av lite nu, och inte tänka så mycket - jag VET att det är svårt, men... :)
KRAM

Mitt liv som fru L sa...

Åh jag är såå glad för er skull! Nu hoppas jag att det ska gå vägen! Jag håller tummar, tår och hårstrån. Ja, allt som går att hålla! ;) Och ta förbövelen inte av dig armbandet!!!!!

<3<3<3 KRAAAAAAM <3<3<3

C

Längtan sa...

Jag känner igen den där bildskärmen. Vi har aldrig hunnit få upp telefonen för att få till en bild. Ska nog göra det nästa gång.

Stort grattis till dubbelruvningen!! Tummarna hålls stenhårt!
Kram

Helene sa...

All lycka till som bara går. Kram <3

Kommandoran sa...

Håller alla tummar o tår o fingrar ja kan!

Frida sa...

Jag håller verkligen tummarna för er nu!!
Hoppas det blir 2 små sötingar som stannar;)
Kraaam

Linnéa sa...

Wee!! Nu kan du ge dig på att det blir två på ett bräde! Hoppas hoppas hoppas!!