torsdag 29 december 2011

Julen

Det var inte samma i år, det har inte varit det på länge men vi har träffat våra familjer mycket och haft det mysigt tillsammans. Man får väl helt enkelt bara acceptera att det är så här ett tag nu, att vi inte mår riktigt bra och att högtider man firar år efter år inte blir desamma med 4 års barnlängtan i bagaget. Energin efter de här dagarna var igår nere på ungefär noll, samtidigt som jag skulle åka till jobbet. Det blev en natt med spring hela tiden så det kanske var tur det. Ikväll ska jag iväg på spinning, försöker att inte låta den lata sidan av mig ta över igen fast det är så lätt. Jag bokar mig på nya pass hela tiden och då är det svårare att strunta i det. Efter ett pass är man ju dessutom bara så nöjd att man genomförde det och så har man fått lite ny energi. Helgen som kommer blir lugn, vi ska äta lite gott hos ett par vänner på nyårsafton :)

Leia och Lady på julafton i sina tomtedressar :)

Friskoteket i tisdags morse, alldeles själv!

Inga kommentarer: