torsdag 1 december 2011

Alldeles tårögd!



När jag kom hem igår kväll efter att ha varit iväg hela dagen låg det ett paket på köksbordet. Undrade såklart vad det var... på baksidan stod det "Från en vän/bloggläsare". Inuti paketet låg det ett brev, choklad, ansiktsmasker, en jättefin julbok och ett armband. I brevet stod det bland annat att avsändaren ville pigga upp mig och få mig att tänka på lite annat nu ett tag. Avsändaren har också själv varit igenom och går igenom sorg och jobbiga saker. Innehållet hon skickade till mig fick henne att tänka på annat och komma över lite av sorgen när det var som värst. Armbandet ville hon skulle symbolisera min och Mattias kärlek (det stora hjärtat) samt våra drömmar om framtiden (det lilla hjärtat). Hon vill också att det ska bringa tur inför nästa försök. Jag lovar att ha det på mig :)
Jag saknar ord, igår kväll rann tårarna ner för mina kinder och idag blir jag alldeles tårögd när jag skriver det här. Så otroligt fint av dig C! Tänker på dig/er också och allt ni går igenom. Jag hoppas att vi en dag får det vi båda önskar, tills dess får vi stötta varandra och göra det bästa av tiden ♥
Igår var jag iväg nästan hela dagen. Gick på ikea mitt på dagen och vid 14-tiden träffade jag Linnea och hennes lille goe E som precis fyllt 1 år :) Vi åt lunch ihop och gick och tittade lite i butikerna på A6, jagade lille E också såklart, han var så snabb redan!
På kvällen var dte dags för Tupperwaremöte i Tenhult och vi fick veta vad som kommer att hända i Januari då Tupperware firar 50 år. Är det någon gång man ska vara värdinna så är det då kan jag lova, helt otroligt va mycket fina grejer man får!!

2 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Nu bölar jag...det värmer i hjärtat att du blev så glad och att du uppskattar paketet :) Du är såå värd det gumman! Nu får vi stötta varandra så gott det går och hoppas att vår otur vänder någongång. KRAAAAAM <3

Linnéa sa...

Tack för finfint sällskap! Jag åkte och köpte den svarta jackan till Elias idag! Det är minsann inte bara tjejer som ska få ha obekväma (men så fina) kläder! :)