lördag 19 december 2009

Njut!




Jag är helt kär i södra Sveriges väder just nu! Jag kan bara inte vara inomhus när det är så här ute, jag måste ut och njuta, lukta och bara vara!! Man kan tro att jag har blivit en hund :) På förmiddagen tog vi en ordentlig promenad och hälsade på Mattias föräldrar. På vägen hem gick vi ner till badplatsen som ligger knappt 1 km från oss. Mattias gjorde hål i isen och den var redan 1 dm tjock! Tänk om det fick vara kallt ett tag till så man kunde åka skridskor om ett tag, *hoppas hoppas*! Ikväll blir det julkonsert i Åsenhöga kyrka och sen kvällsmat hos mina föräldrar. Vi kikar nog in hos Tintin o Rainer en stund på hemvägen, det är lusseparty där ikväll.

Vi sitter och väntar på att få startskotten för att få springa
lösa som vanligt....kom igen då!!

Äntligen får vi kolla allt!

Sjöarpssjön

Lady tittar ut över sjön


Jag och......? En som inte kan vara normal på kort i alla fall!

5 kommentarer:

Ea sa...

Är han släkt med någon jag känner eller? Haha

Frida sa...

Så härliga bilder ;) mysigt ni verkar ha haft det idag! Själva har vi städat och städat hahaha och slått in julklappar mm mm :D
Nu blir det lugnt innan jag ska iväg ikväll på tjejpartaj :D ha en toppen kväll! KRAMIS Gumman!

Anki J. sa...

Här är alltid lika fina kort när man tittar in.
I dag var jag och Julia i Kristianstad men så många andra och inhandlade de sista klapparna. Skönt!

När vi kom hem var Julia och en kompis ute på promenad och snöbus med hundarna. Så kul de alla tycker det är i snön. De äldsta blir valpar på nytt ;)
Ha en skön fjärde advent!
Kram

Kikki sa...

Åter igen härliga bilder, vi älskar oxå vädret just nu, enda nackdelen är väl alla snöbollar som fastnar i hundarnas päls!! Men nått negativt får det ju finnas i detta underbara väder!!

Frida sa...

Ses ikväll gumman! ;) ska bli trevligt hihi
Igår var det kallt ute -17,5 grad! var ute och promenerade då och tur man satte på sig termobyxor.
Ha en bra dag så länge!
KRAMIS