onsdag 2 december 2009

Kreativ insikt




Har ni varit inne på Kreativ insikts hemsida någon gång? Det är bara fina saker där med härliga budskap, smycken, tavlor, magneter med mera. Beställde tavlan här ovanför till oss att ha i fönstret i matrummet och ett par andra grejer också men det är julklappar så det kan tyvärr inte avslöjas här. Med fakturan kom ett bokmärke och så stod det tack med ett hjärta, sånt blir man så glad av! Idag har jag bakat havrebröd och lagt upp fudgen jag gjorde igår på fat. Leia o Lady latar sig mest, tror de är ganska trötta efter skogsrundan igår och sen var vi på kalas hos Mattias lillebror igår kväll och där var Emelies hund Meja, de busade flera timmar :) Jag måste ut i skogen idag också, vi får se om tjejerna hänger på!!

Åh, smaskigt med frost tycker Lady :)

Ja, vi gör allt samtidigt på morgnarna såklart!

2 kommentarer:

Ea sa...

Kikade in på sidan du länkade, kreativ insikt. Vad mycket fina saker! Jag har hittat en hel del som jag skulle kunna klicka hem :)

Kikki sa...

Åhh så roliga de ser ut när de kissar ihopa :)
Nått som Tilda älskar när det är kallt är att gå på alla vattenpölar som blivit is, det knakar så härligt då sen smakar den fantastiskt gott, synd hon är såå frusen på vintern!