tisdag 8 december 2009

Dimma


Så var äntligen operationen avklarad och jag fick komma hem idag som tur var. Efter operationen var jag yr och mådde lite illa. Fick stanna kvar till kl 15.30 (kom in till operationssalen vid 11). Det har varit en jobbig dag och i eftermiddag har jag sovit en stund. Magen gör ont och jag kan inte böja mig ner och plocka upp saker från golvet, får inte heller lyfta för tungt men det blir nog bättre om några dagar hoppas jag. Veckan som kommer är avsedd för vila och det är välbehövligt tror jag. Tack till alla goa som har tänkt på mig, skickat sms och lämnat kommentarer i bloggen! Mamma kom förbi i eftermiddag med en bukett med blommor från familjen, blev så glad och genast piggare :) Många kramar Maria

6 kommentarer:

Frida sa...

Hoppas du piggnar till snart!
Kan komma på fredag till dig och prata lite :)
Det var mysigt ikväll kul att det kom en del iaf :)
Nu ska jag ta kvällen :)
KRAM KRAM vännen!
Tänker på dig!

Elin sa...

Stor kram till dig Mia! Vila nu ordentligt! Kram kram

Tina sa...

Hej! Ja, den har inte blivit uppdaterad för många gånger den senaste tiden. Tiden verkar bara flyga iväg numera.. :) Ska försöka bli bättre. :)

Tack själva för Lisebergs-helgen! Så himla mysigt att bara träffa er och umgås och ha skoj. :)

Skönt att höra att operationen gick bra, även om det kan tänkas att du mår lite sisådär just nu.. Håller tummarna att du blir kryer snabbt! :)

Kram!

Anki Jönsson sa...

Oj, stackare! Skönt att ha det gjort och vila nu upp dig så är du snart på språng igen.
Kram

Malin sa...

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linnéa sa...

Skönt att ha det gjort!! Tänker på dig massor!
KRAM!