tisdag 17 november 2009

Tiden går fortare nu...


...och det gäller att hålla ett bra tempo för att hinna med någorlunda fram till jul då allt ska vara klart! De kommande veckorna och helgerna har vi en massa roligt inplanerat och dessutom ska jag jobba extra på vårcentralen i Gnosjö med att vaccinera invånarna i Gnosjö kommun. Ikväll har jag varit hos goa vännen Madde i Värnamo, där åt vi något alldeles jättegott som hette "Flämtande Uttern", mums!! Nu ska jag jobba ett par nätter och på torsdag när jag är ledig kommer härliga Linnea på besök till mig, ska bli så roligt att träffa henne, blir inte så ofta eftersom hon bor i Jönköping och jag här men när vi väl ses är det bara så himla roligt! Till helgen blir det avslutningsfest för Radical-gänget i Linköping. Skulle egentligen jobbat den kvällen/natten men jag har fått semester, känns så roligt att kunna vara med eftersom jag jobbade förra året också... Längtar till nästa vecka också då vi får börja adventspyssla här hemma, Mattias ska nog ta semester ett par dagar nästa vecka och då får vi ledigt tillsammans och kan mysa och göra fint ihop, han får putsa fönster och jag får göra iordning ljusstakarna, eller hur?!?

1 kommentar:

Frida sa...

Ja de var synd, var enda dagen att kunna ta den igår för min del.
Har skit ont i armen idag... inte kunnat sova men det hoppas jag går över för att annars kan jag inte vara med på boxningen imorgon...
Kunde knappt få på mig tröjorna imorse utan att vara svimmfärdig.

Va trevligt med inbjudan till julmys! Vi kommer! :)
Ha en bra dag gumman!
KRAMIS!