tisdag 24 november 2009

Goding!


Har länge pratat (och kanske tjatat lite?) om att börja på buggkurs. Har varit himla sugen på detta några år och försökt få med min sambon men han har varit tveksam. När vi var på inflyttningfest i Gislaved förra helgen satt jag och Mattias kusins tjej och pratade om buggkurs, att det vore roligt att dra ihop ett gäng och åka på kurs. Vi pratade om hur vi skulle få grabbarna våra att hänga på. Då sa Mattias att han tänkt ge mig det i julklapp. Å, jag blev så himla glad! Du är bara så bäst hela tiden, vi har det så bra tillsammans och ett liv utan dig finns bara inte. Love you! Idag när jag sovit en stund ska jag vaccinera folk på vårdcentralen och sen blir det nattjobb igen. Mer än fullt upp hela dagarna nu men det blir goa pengar sen! :)

Inga kommentarer: