onsdag 4 november 2009

Är det inte knasigt....


...att man kan längta efter så konstiga saker som att må illa på morgonen, känna sig som en flodhäst, ha ett humör som växlar tusen gånger om dagen, ha halsbränna, ha svullna ben och ha svårt att sova på rygg för att magen är för stor? Jag längtar efter detta ganska ofta och den dagen det växer en liten bebis i mig så kommer jag att stå ut med allt och inte klaga på något! Eller ja, ska försöka i alla fall... :) På måndag är det återigen dags för kontroll på KK-mottagningen och kolla om cystan är borta. Är den inte det tar de bort den förhoppningsvis snart med titthålsoperation. Skulle den ha försvunnit hoppas jag att vi kan sätta igång med behandlingen så fort som möjligt efter jul. Tycker vi har väntat läääänge nu. För de flesta är leveranstiden för barn ungefär ett år, vi närmar oss två nu och då är inte bebisen ens tillverkad ännu. Ser fram emot en skön helg med min lilla familj, tur att ni finns!

6 kommentarer:

Frida sa...

jag fixar 2st isskrapor till dig ;)
hahaha ja visst var jag cool på bilden :D eller inte. Jag hade kunnat tänka mig att göra det där testet för att se om man pallar med det och sen lite utmaning med.
Hoppas allt är bra och nu håller jag tummarna för att det ska bli bra besked på Måndag för er.
Fin bild du hittat på dig och Mattias, kul att ha. Sj har vi inga bilder på mig och Johan... :( Datorn la av där alla bilder var sparade... och inte har vi hunnit göra en backup på cd eller så...
Ha en bra dag!
KRAMIS vännen

Tintin,Rainer och Nemo sa...

Många <3 Och lycka till från Oss alla!

Jenny L sa...

Håller båda tummarna för dig/er!!

maria sa...

Tack för alla goa kommentarer, det värmer!

JoHanna sa...

Nää, fullt normalt! (annars måste det va nåt fel på mig med.. ;))
Ska hålla tummarna för dig att cystan försvunnit av sig själv nu!! Kram!

Anki J. sa...

Hoppas så att det blir positivt läkarbesök.
Kram på Er