torsdag 22 januari 2009

Nio




Om några dagar firar jag och kärleken min nio år tillsammans. Inte klokt vad tiden går och vad mycket vi hunnit med. Vi träffades när jag var 16 och han 17 och är ju inte direkt samma personer idag som då. Trots att man förändrats så otroligt mycket från gymnasietiden tills nu blir kärleken bara starkare och starkare. Mer och mer delar vi; hus hund och så småningom barn förhoppningsvis om nu naturen vill som vi vill någon gång. Vi firade en stund ikväll tillsammans innan jag skulle åka till jobbet. Fick ett jättefint halsband :-) och Mattias fick Playstation 2 av mig. Vi har pratat ett tag om att vi någon gång i framtiden skulle införskaffa detta. Inte trodde han väl att det skulle bli så snart, riktigt skön min hade han när han öppnade paketet! Han kopplade in det direkt och testade spelet som jag köpt till. I helgen är vi båda lediga och ska bara ta det lugnt. Spännande vad de kommande 9 åren har att bjuda på, ser fram emot dem älskling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då får man Grattulera!! ;)
Sja firar vi 4-år i Augusti. Herregud vad tiden rullar på!
Tycker de var nyss jag gick i gymnasiet och han jobbade och tog hand om mig hahaha ;)
Ha en toppen helg med då tjejen!
KRAM

Elin sa...

Ååå nio år, det är mycket! :-) Grattis till er... i maj går vi in på vårt sjunde år... Tiden går fort! :-) Kram

Anonym sa...

Grattis!! Ni ligger ett halvår före oss! :) Håller verkligen med dig om att man inte är den samma som då! Skönt att man kan förändras, och låta den andra förändras och så att man kan växa tillsammans!! :) Peter fick Playstation 2 av mig i morgongåva! Kan varmt rekommendera Buzz om du inte spelat det redan! Såå roligt! KRAM!