fredag 7 november 2008

Sköna höstdagar






Så härligt väder det har varit i veckan. Jag och Leia har varit ute på flera promenader i skogen. Hon slipper kopplet där vilket är skönt, hon kan skutta och springa som hon vill. Annars har vi inte gjort överdrivet mycket annat denna vecka, har ju jobbat en del och jobbar helgen nu också så det är skönt att bara ta det lite lugnt emellanåt också.
I onsdags var vi en sväng i Svenljunga och kollade på Mattias kusin Petris nya bil, eller ja crosskart tror jag det heter. Riktigt tuff liten sak :-) Igår kväll var vi på Harrys med mina jobbarkompisar och respektive. Vi åt god mat och sedan var det "popquiz". Vi hade hela 2 av 20 rätt! Ämnet var Led Zeppelin så det kanske inte var riktigt vår genre. En trevligt kväll var det i alla fall med trevligt sällskap!! .... nästa vecka var det "gott och blandat", vi funderar på att ta med Emelie och Markus dit då.
Nu ska jag ner i köket och fixa lite mat till helggänget på våra avdelningar på sjukhuset. Vi turas om att ta med oss någon kaka och mat en dag på helgen. Imorgon är det min tur men ajg tänkte förbereda idag eftersom jag sover till typ 17-tiden imorgon. Ha en himla bra helg!!

Inga kommentarer: