fredag 24 oktober 2008


Äntligen fredag och det är 3 timmar tills jag får gå hem och sova. Sov så gott idag, ända till kl 17, det blir 8½ timme det så inatt är jag riktigt pigg minsann. Förra helgen jobbade jag tre nätter så denna helgen ska det bara mysas hemma. Det behöver vi, har knappt setts sen förra torsdagen ju *älskling*. Ikväll står riktigt god mat och mys framför Idol m.m på menyn. Blir nog vitlöksbröd till förrätt, någon god köttbit till varmrätt och pannacotta till efterrätt. Vi får väl se om min käre sambo uppskattar menyn fast han brukar ju tycka om nästan allt jag lagar. En annan som i alla fall blir nyfiken och vill smaka är ju Leia. Hon är numera överallt och ingenstans, alla ställen i huset är hennes och vi får absolut inte t.ex kramas utan henne, nej hon ska vara med överallt.
På lördag var vi egentligen bjudna på fest men det blir nog att greja i tvättstugan på dagen och ta det lugnt på kvällen. Nästa helg blir ju ändå fest och dessutom utställning för Leia så det blir riktigt skönt med en luuuugn helg hemma nu. Vad ska ni andra göra i helgen? Ha det gott!

1 kommentar:

Elin sa...

Å vad mysigt det låter med trerätters :) Vi har inga planer för helgen förutom lite plugg för mig... :) Jeppe ska ifos jobba imorgon... Hoppas på fint väder så det kan bli några prommisar!

Ha det gott vännen! KRAM